REKLAMAČNÝ PORIADOK SPROSTREDKOVATEĽA

Článok I.

Úvodné ustanovenia

  1. Sprostredkovateľ spoločnosť Reisinger Agency s. r. o., sídlo: Pažica 13/G, 080 06 Prešov,

IČO: 56383355, ako Sprostredkovateľ zamestnania vydáva týmto reklamačný poriadok pre

uplatňovanie práv občanov pri zodpovednosti za chyby poskytovaných služieb (ďalej len

„Sprostredkovateľ“).

  1. Tento Reklamačný poriadok platí pre služby poskytnuté Záujemcovi na základe Dohody

o sprostredkovaní zamestnania v zahraničí za odplatu, ktorú uzatvorí Záujemca a Sprostredkovateľ, podľa ustanovení §25 Zákona č. 5/2004 Z.z. ak o túto zmluvu Záujemca požiada a ktorú uzatvorí Záujemca, ako objednávateľ a Sprostredkovateľ ako poskytovateľ podľa ustanovení Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení.

  1. Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje aj na služby poskytnuté Záujemcovi partnerskými spoločnosťami Sprostredkovateľa, ktoré rovnako poskytnú Záujemcovi služby na základe Dohody.
  1. Záujemca je pre účely tohto reklamačného poriadku považovaný za osobu, s ktorou Sprostredkovateľ alebo partnerská spoločnosť Sprostredkovateľa uzatvorila Dohodu.
    1. Za reklamáciu sa nepovažuje :

a) podanie Záujemcu, ktoré smeruje voči porušeniu povinností Zamestnávateľa, ktorému sprostredkoval svojou činnosťou Sprostredkovateľ resp. sťažnosti podané z dôvodov samotného pracovno-právneho pomeru. Záujemca bol informovaný, že po vzniknutí pracovnoprávneho pomeru Záujemcu u Zamestnávateľa, Sprostredkovateľ už ďalej nezasahuje do ďalších dohôd medzi Záujemcom a Zamestnávateľom, ani Sprostredkovateľ nezodpovedá Záujemcovi za plnenie dohôd Záujemcu voči Zamestnávateľovi a Zamestnávateľa voči Záujemcovi. Sprostredkovateľ však môže byť súčinný pri vybavovaní oprávnených reklamácií Záujemcu voči Zamestnávateľovi, pričom jeho činnosť nie je plnením povinností Sprostredkovateľa podľa reklamačného poriadku. b) podanie Záujemcu, ktoré smeruje voči službám resp. informáciám a usmerneniam, ktoré poskytol Sprostredkovateľ Záujemcovi bezodplatne.

Článok II.

Spôsob pre podanie reklamácie

  • Záujemca je povinný podať reklamáciu u Sprostredkovateľa bezodkladne po tom, čo sa

o jej dôvode dozvedel, tak, aby mohla byť zjednaná náprava. Uplatnenie reklamácie na samotnom mieste výkonu sprostredkovanej práce, alebo poskytnutej služby umožňuje odstránenie vady okamžite, zatiaľ čo s odstupom času sa sťažuje dokázateľnosť i objektívnosť posudzovania a tým aj možnosť riadneho vybavenia reklamácie.

  • V prípade vád služieb poskytnutých Sprostredkovateľom je Záujemca povinný:
  • zjavné vady oznámiť Sprostredkovateľovi najneskôr pri poskytovaní služby, pokiaľ sa zjavná vada vyskytne už pri poskytovaní služby Záujemcovi
  • ostatné vady služieb musia byť Záujemcom uplatnené u Sprostredkovateľa najneskôr do 5 (slovom piatich) dní odo dňa poskytnutia služieb, a to písomne, emailom.
  • Reklamáciu je Záujemca oprávnený uplatniť u Sprostredkovateľa, a to :

a) písomne, na korešpondenčnú adresu Sprostredkovateľa uvedenú v záhlaví tohto reklamačného poriadku, alebo b) emailom, na kontaktný email sprostredkovateľa info@reisingeragency.sk, alebo

  • osobne, poverenej osobe sprostredkovateľa priamo pri poskytnutí služieb, v prípade ak Záujemca reklamuje zjavné vady, alebo
  • telefonicky, na telefónny kontakt Sprostredkovateľa uvedený na webovej stránke Sprostredkovateľa www.reisingeragency.sk. V prípade uplatnenia reklamácie telefonicky, je Záujemca povinný potvrdiť takto podanú reklamáciu písomne alebo emailom Sprostredkovateľovi, v lehote do 3 (slovom: troch) dní od telefonátu. V opačnom prípade sa reklamácia Záujemcu nebude považovať za riadne podanú. Po zabezpečení služby obdrží Záujemca kontakty na poverenú osobu Sprostredkovateľa, ktorú môže v prípade reklamácií kontaktovať.
  • Obsah reklamácie Záujemcu musí obsahovať údaje potrebné pre identifikáciu služieb, ktoré boli poskytnuté chybne alebo neboli poskytnuté vôbec. Identifikácia spočíva v tom, že občan uvedie:
  • akú službu Sprostredkovateľ Záujemcovi poskytol
  • kedy Sprostredkovateľ službu Záujemcovi poskytol
  • popis chybne poskytnutej služby alebo údaj o tom, ktoré služby neboli poskytnuté vôbec
  • čoho sa Záujemca domáha.
  • Povinnosti Záujemcu. Záujemca je povinný poskytovať Sprostredkovateľovi pri vybavovaní jeho reklamácie súčinnosť, t.j. najmä doplniť informácie a vysvetlenia, predložiť doklady preukazujúce skutočný stav a jeho tvrdenia.
  • Lehoty pre vybavenie reklamácie

a) Pokiaľ Záujemca uplatní reklamáciu ešte počas jeho prítomnosti na mieste sprostredkovanej práce, začne Sprostredkovateľ s vybavením jeho reklamácie bezodkladne najneskôr do 3 (slovom troch) pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie. b) V ďalších prípadoch bude reklamácia občana vybavená najneskôr do 30 dní (slovom: tridsať dní). odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa Záujemca so Sprostredkovateľom nedohodnú na dlhšej lehote.

Článok III.

Spoločné a záverečné ustanovenia

3.1. Tento reklamačný poriadok nadobúda platnosť a účinnosť dňom 01.01.2025.

3.2. Aktuálne znenie Reklamačného poriadku Sprostredkovateľa je Záujemcovi k dispozícii

v prevádzkových priestoroch spoločnosti Reisinger agency s.r.o., Pažica 13/G, 080 06 Prešov a na web stránke Sprostredkovateľa www.reisingeragency.sk